Среда, 16.01.2019, 21:20
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS

Правдівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Лохвицького П.Т.

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу
Погода

Каталог статей

Главная » Статьи » Інформатика

Виконавець черепашка. Система команд виконавця.

Тема.  Виконавець черепашка. Система команд виконавця.

Мета: ознайомити учнів з виконавцем Черепашка та його системою команд. Розвинути логічне мислення, інтелектуальні здібності і уміння виділяти головне. Виховати посидючість, зосередженість і уважність.

Хід заняття.

Сьогодні ви познайомитесь з новим виконавцем – Черепашкою. Він схожий на знайомого вам виконавця Кенгуру. Як і Кенгуру, Черепашка може переміщуватися по необмеженому полю. При цьому вона може залишати за собою слід (малювати відрізки), а може й не залишати. Але якщо Кенгуру міг повертатися тільки Праворуч або Ліворуч, то Черепашка може повертатися на будь-який кут.

Розглянемо команди виконавця Черепашка:

Опусти хвостик – опускає хвостик, за допомогою якого малює (залишає слід);

Підніми хвостик – піднімає хвостик;

Вперед на N – переміщується вперед на N кроків у напрямі руху; при цьому Черепашка буде залишати за собою слід (малювати відрізок), якщо її хвостик опущений, і не буде залишати за собою слід, якщо її хвостик піднятий;

Назад на N – переміщується назад на N кроків, тобто переміщується в напрямі, протилежному напряму руху;

Вправо на К – повертається на кут К градусів вправо (за годинниковою стрілкою) відносно поточного напряму руху;

Вліво на К – повертається на кут К градусів вліво (проти годинникової стрілки) відносно поточного напряму руху;

Колір – встановлює колір малювання.

На початку виконання кожного алгоритму Черепашка стоїть у лівому нижньому куті видимої ділянки поля, напрям руху – вертикально вгору, хвостик піднято.

Ось як виглядатиме алгоритм для малювання Черепашкою квадрата зі стороною 50 кроків.

А тепер виконайте в зошиті такий алгоритм. Домовимося, що при виконанні в зошиті алгоритму для Черепашки 10 кроків дорівнюватиме 1 клітинці (або 5 міліметрів).

Яку фігуру намалює Черепашка в результаті виконання цього алгоритму?

 

Опусти хвостик

Вперед на 20

Вліво на 90

Вперед на 40

Вліво на 90

Вперед на 20

Вліво на 90

Вперед на 40

 

Практична робота

Надавайте Черепашці команду за командою, щоб вона намалювала прямокутник зеленого кольору зі сторонами 30 кроків і 60 кроків.

Складіть алгоритм для Черепашки, щоб вона намалювала два квадрати різного кольору, один зі стороною 40 кроків, а другий зі стороною 60 кроків.

Складіть алгоритм для Черепашки, щоб вона намалювала  такий малюнок. Довжина кожного відрізка 50 кроків.

Довжина кожного пропуску між відрізками 30 кроків.

 

Контрольні запитання.

1.     З яких команд складається система команд виконавця Черепашка?

2.     Який напрям руху Черепашки і в якому положенні знаходиться її хвостик на початку виконання алгоритму?

3.     Як дізнатися, який напрям руху Черепашки і в якому положенні знаходиться її хвостик у будь-який момент виконання алгоритму?

 

Домашнє завдання

Складіть у робочому зошиті алгоритм для Черепашки, щоб вона намалювала такий рисунок. Кожний відрізок має бути іншого кольору. Довжина кожного відрізка 50 кроків.

Скачати конспект

Категория: Інформатика | Добавил: Nik_BMV (08.02.2013)
Просмотров: 1066 | Рейтинг: 0.0/0
Пошук

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz