Среда, 16.01.2019, 20:08
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS

Правдівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Лохвицького П.Т.

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу
Погода

Каталог статей

Главная » Статьи » Методичні розробки

Формування національно-патріотичних якостей особистості учня.

         У методичному посібнику міститься добірка матеріалів щодо формування національно-патріотичних якостей особистості учня. Пропонуються розробки годин спілкування, виховних годин, свят та інших виховних заходів із використанням ефективних методів і прийомів сучасної педагогіки.
          Запропоновані матеріали дозволяють урізноманітнити виховний процес, підвищити його ефективність та національно-патріотичну спрямованість, сформувати в учнів ціннісне ставлення до суспільства і держави.
          Для класних керівників і педагогів-організаторів загальноосвітніх навчальних закладів.

    Ураховуючи суспільно-політичну ситуацію, що склалася в Україні, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо.
Отже, навчальний заклад має стати для кожної дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єднанню українського народу та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.
      Виховання дітей – дуже відповідальна справа. Перед класним керівником постає багато складних і водночас важливих завдань. Як виростити гармонійну особистість, на які моральні цінності зорієнтувати дитину? Як підтримати допитливість учнів і зробити процес виховання цікавим і бажаним? Як зберегти і примножити доброту, людяність, любов до рідної землі, повагу до держави та людей? Для вирішення цих проблем необхідно підходити творчо і змістовно.
       Були різні часи для нашої держави: занепаду і розквіту, війни і перемоги, злуки і тотального роз’єднання. Але наш мужній народ зумів пережити це і вистояти. Через роки нарешті здійснилась мрія наша-жити у власній незалежній державі. Настали сприятливі умови для самоутвердження українства.
      Отже, виховуючи школярів, потрібно враховувати, що пріоритетними рисами ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави для них має бути відповідальність і дієвість. Учні мають не тільки ідентифікувати себе з українським народом, але й прагнути жити в Україні, розбудовувати свою країну, служити Вітчизні на шляху її національного демократичного відродження; працювати на її благо, захищати її; поважати закони України і дотримуватися Конституції; володіти державною мовою; визнавати пріоритети прав людини, поважати свободу, демократію, справедливість.
      Враховуючи зазначене, поданий посібник присвячений вихованню ціннісного ставлення учнів до нашої держави та суспільства.
      На мою думку, важливим фактором висвітлення матеріалу має стати славне минуле нашого народу, його найкращі надбання, звичаї і традиції..
     Зміст запропонованих у посібнику виховних заходів побудовано так, щоб вони були цікаві сучасному школяру, викликали запитання, спонукали його мислити, висловлювати власну думку. Вчителі знають: дитину виховує не стільки сам захід, скільки активна участь у ньому.

 

Повний варіант роботи ТУТ>>>

 

 

Категория: Методичні розробки | Добавил: nonik (18.03.2016)
Просмотров: 90 | Рейтинг: 0.0/0
Пошук

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz